Stand by you :´(

R.I.P Sebastian Andersson!

Idag fick jag veta när jag vaknade av Johan som ringde att Sebastian har dött.
Anledningen: Han skulle gå över en gata i New York och då ser inte en bilist som sitter och äter hamburgare i bilen att han går över gatan så han kör på honom. Därefter kommer det 2 bilar till och Sebastian dör omedelbart...

Blev väldigt shockad och jag tycker så synd om Johan Andersson som är gift med Sebastian :/
Sebastian var ju min kompis och fanns där i mörka stunder. Det var jag som fixade ihop honom med Johan och nu är han borta. Men han finns alltid kvar i våra hjärtan<3

Detta var den 14 kompisen som jag förlorat på 3 år!!! Känns jättejobbigt men vad kan man göra åt det?
Jag jobbade idag för jag behöver pengarna men jag har gråtit det stunder jag vart ifred och på morgonen grät jag som ett skadat barn. Det gör verkligen ont fortfarande även om jag blivit utsatt för det hemskaste i världen.
Men jag är stark måste jag säga för jag bryter inte ihop totalt...

Tur är så har jag så underbara jobbarkompisar som fanns där för att hjälpa, TACK<3
Och jag tänkte inte ens på det dem sista timmarna. Man måste ju gå vidare även om det är jobbigt!

Är hemma nu och jag gråter lite då och då men det kommer nog gå över. Liksom jag kände Sebastian i 5 år! 
Det jobbigaste är ju att min syster fyller 21 idag, Grattis<333333
Men jag kan inte ringa till någon för att jag orkar inte. 
Många av er har redan sagt att jag är patetisk som gråter jämt, men om ni hade förlorat över 20 st bekanta och vänner under 3 år så skulle ni inte heller må så bra. Plus att jag har blivit utsatt för övergrepp! Mår jättedåligt över det och har inte sagt till någon förutom mina närmaste vänner. 
Men nu är jag 18 och kan säga vad jag vill!
Ni vet inte hur det känns att bli mobbad, misshandlad, våldtagen och förlora massor av vänner! Ni vet ingenting så ni ska inte säga nåt!!

Men jag vill ge Sebastian en fin låt, I´ll Stand by you!

 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får(och ska) gråta när man är ledsen. Det behövs för att man ska kunna ta sig vidare.

Hoppas att allting blir bättre snart!

2010-07-02 @ 01:07:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0