Tanum<3

Idag har jag vart i Tanum!

Sofia hämtade oss kl 10 och sen åkte vi till Tanum.
Det tog ca 2 timmar dit^^
Sen gick vi in och kollade kläder på Sport Shopen.
Och fasiken vad folk det var!!! Överallt och detta var för att det skulle hållas en konsert. Kim Larsen skulle spela, vettefan vem det är...?
Men sen när vi hade massor av kläder gick vi och provade! Det tog ju över 1 timma att stå i kö och sen prova.
Det var oxå dövarmt.
Sen skulle jag och Sofia hämta ut pengar men då fanns det inga automat så hon fick betala och sen fick hon pengar av moi^^

Vi åt på restaurang men jag kunde inte ta kort där :/ och det spöregnade så jag kunde inte ta kort utomhus heller.
Sen åkte vi hem för det regnade så.
Då åkte vi på en bro som liknade Golden gate bron väldigt mycket^^
Sen råkade vi hamla i en bil kö för en långtradare som hade vält nära stenungsund. Fick höra att det hade hänt 3 olika olyckor i samma område :O
Aja, sen kom vi hem i alla fall men vi satt i kö i ca 2 timmar!



cool^^



tss..


T-shirt - 149kr
Shorts - 299kr
Väska - 199kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och din bror riktiga tvillingar? O:

2010-07-30 @ 11:20:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0