Underbar dag igår<3

Igår fyllde ju Frida 18 så det var ju bara att ta sig till Stenungsund för att möta Nanna och Fred^^
Jag fick vänta lite och medans jag gjorde det kollade jag på skor.
Sen kom Nanna och då köppte hon en klänning på gina, jättesöt^^
Sen köppte jag mig ett par skor :D
Vi åkte sedan med Freds bil? och åkte hem till honom där vi sen tog hans andra bil och hämtade fälgar nere i skärhamns hamnen^^
Sen åkte vi till Frida<3
Där kollade vi kattungarna som var runt 2 veckor och dem var ju ubergulliga. Vi åt sen glass och jordgubbar och sen stack vi iväg.
Vi åkte till torget för att köpa nåt gott och det blev att jag köppte pringles, äckligt starka! Så det blev att köpa dricka^^
Sen såg vi en rolig skylt som det stod Safft på hahahaha. Så klockrent...
Sen bara vi chillade<3
En underbar dag var det i alla fall och jag längtar tills på lördag då jag ska till Frida igen. Kommer bli megakul.

Men idag ska jag nog se vad Carro gör och jag vet igentligen inte vad som kommer hända. Men ha det bra<3


skorna<3 299kr


Älsklingarna<3




Hahaha klockrent^^


ska aldrig köpa dem igen!

Kommentarer
Postat av: M

Nu får du förklara det här för mig, är du intresserad av killar, tjejer eller både och? :)

Kramis

2010-07-22 @ 19:59:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0