Veckans mode

Igår hade jag en paus dag från bloggen.
Har inte den inspirationen som jag hade för ett tag sen...

Men jag har gått runt och vart kluven för att mina pengar inte har blivit insatta på mitt konto.
Pengarna kommer ju idag och jag får snart veta, är väldigt nervös.
Men jag har min plikt att visa er mode och därför kommer nu veckans mode^^

Män:

Uppknäppt är ordet med en touch av randigt.
Jeans shorts och låga skor.
Färgerna är: Vitt, blått, grått, beige och militärgrönt.
Väskor= stora!
Smycken= vad som^^

Skjortor får inte glömmas bort! Och inte jeans skjortan heller!

Exempel på detta:


798kr t-shirt stayhard.se


949kr tröja Nelly.com


1038kr shorts Stayhard.se


499kr skor Nelly.com



Kvinnor:

Fluff and Paff^^
Söta klänningar och randigt.
Gladiator is the shit^^
Färgerna är: Vitt, rosa, beige, akvarell, blått och tro det eller ej, svart!
Väskor= Stora!
Smycken= tuffa, silver.

Jeans jackor och jeans shorts får inte glömmas bort!

Exempel på detta:


398kr Klänning Stayhard.se


198kr Klänning Stayhard.se


378kr Väska Stayhard.se


678kr Väska Stayhard.se


199kr skor Nelly.com

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0