10 dagar kvar!

Först vill jag bara påpeka några saker.
Man ska aldrig skriva en första kommentar på en av Kissies inlägg, man får sjukt många läsare!
Ni tror det är något bra men asså, alla som gillar Kissie får ju eld i organet och börjar skriva som fan om att hon är bäst!
Jag är inte snygg, det håller jag med om, men jag vill ju förfan inte se ut som en prostutierad!
Patetiska människor det finns...

Men idag är jag verkligen glad för det är idag som det är 10 dagar kvar tills jag blir 18!
Smack! Det känns verkligen skönt och jag ska ta vara på dessa 10 dagar som jag har kvar av min barndom.
Synd bara att det är dåligt väder, hade ju tänkt åka till Liseberg... Aja får se vad som händer, molnen försvinner ju någon gång^^

Men nu ska jag äta frukost och jag säger bara det att det är ganska jobbigt att titta på ett bröllop i 18 timmar så efter maten ska jag nog sova igen :D
Men ha det gött<3


Hahahah^^

Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Galet kul att bli 18! :)

Blev de ngt liseberg?

2010-06-20 @ 16:43:16
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0