Aj som fan!

Har kommit hem och duschat.
Mår riktigt dåligt för det gör så jävla ont!
Imon kommer jag vara tvungen att säga som det är och jag hoppas det blir bra.
Kan inte leva så här mer, antingen faller jag ihop för en idiot eller så faller jag ihop för nån som inte vill ha mig..
Jag skriver allt på bloggen imon men just nu vill jag ha detta för mig själv.

Jag har ju igentligen mode som tema på måndagar men jag vet inte om jag orkar.
Det är jättefint väder och jag behöver en paus!

På lördag så hoppas jag att jag fått mina pengar och när jag väl fått dem så ska jag shoppa sönder allt på kläder.
Det kommer bli som en smekmånad haha^^
Behöver komma bort lite från allt och alla och göra något roligt.

Men nu väntas det mat i trädgården så jag får väl dra, men kolla in imon om ni är sugna att få veta vem jag gillar^^




btw, jag får inte lägga upp bilderna på bröllopet.
Och jag accepterar att dem inte vill ha sina bilder spridda över nätet..

Men ni kan få se mig i kavaj^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0