Angry as hell!

Idag ska man inte vara med mig!
Blev så arg på jobbet att jag ville bara slå till någon, men det gjorde att jag jobbade bättre^^
Varför kan du inte bara fatta att det är dig jag vill ha??

Eftersom jag skriver allt på min blogg så får ni även veta det mesta men just nu får ni inte det.
Jag vill att det ska ta ett tag innan jag hinner säga det till hela världen.
Och ibland undrar jag hur många av er läsare som ens läser det jag skriver??
Kollar ni bara på bilder eller :O
Fick ett brev av en anonym där det stod en jävla massa om att jag inte kan mode och att inlägget jag gjorde om hur man ska klä sig var helt fel!
Även här på bloggen har jag fått det :O
Men det är väl änna jag som kan mode mest? Jag har själv varit med och medhjälpt i tidningen ELLE som Sebastian lämnar nyheter till!
Och är det inte jag som gått catwalk och vart med på andra modeträffar!
Jo det är fanemig jag och jag har alltid rätt i det jag säger om kläder.
Fuck all of you som inte förstår sig på mode men som klagar över att jag kan det!
Avundsjuka...

Imon hoppas jag att jag inte är sur i alla fall utan jag vill va glad och känna den känslan som jag fick känna igår^^
Det var en av dem bästa stunderna i hela mitt liv<3

Aja, nu så ska jag ut och sola och sen ska jag sova. Har fått hårda händer och det är inte nice! Hatar "jobbar" händer, men ha det gött <3 cya

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0