bränd rumpa hehe

hot hot hot, nu har man solat sönder sig hehe.
Nee men jag är rätt så röd och det svider lite granna.

Det blev inte att åka iväg till Frida för jag hade inga möjligheter att ta mig dit.
Men jag har haft det underbart ändå för jag har solat hela dagen.
Och asså vilket väder! Det var sådana konstiga moln idag och sådana vindar att man började ju fundera om det skulle bli regn lr inte. Men det kom inget regn så vi grillade istället och hade det skönt^^

Jag hoppas det är likadant väder imon för då ska jag bli mer brun hehe.
Just nu så sitter jag och gör nada, men ska nog se på film tror jag. Ska försöka få brorsan att se Shelter men jag tror inte han går med på att se en gay film, hahaha.
Men nu ska jag dra så ha en underbar kväll^^










Myyysigt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0