dagen efter lång tid

Ja, idag var det dagen jag gick till skolan på mycket länge.
Sen i tisdags kväll så har jag knappt kunnat andas och jag har käkat piller som faan.
Men idag så mår jag hur bra som helst och dagen var inte så pjåkig ändå.
Hade eng första lektionen och sen hade jag samhäll, inte så kul kanske men vi gjorde ju ändå ingenting så det var luuuungt^^
Sen gick vi och åt och sen köpte vi glass.
Efter det så gick vi till idrottshallen där vi dukade för 3:orna för deras student imon.
Kan ju säga som så att det såg ut som ett jävla stort påskris när vi var klara. Fy sate vad billigt och fult allt var.
Nee, skolan borde skämas! Lägga pengar på äppeldricka när det är student? Liksom hallå lr...
Aja, hoppas det är finare när vi tar studenten.
Vill liksom ha vita stolar, silverbestick, massor av färg och blommor mm. Men det är bara att drömma för vi kommer nog inte ens få lika fint som vi gjorde till 3:orna idag :/

Aja, vi fick en biobiljett som tack för hjälpen^^
Sen gick jag och mötte mamma och vi gick till banken, sen in till Maxi för att köpa frukt till fruktsallad.
Har faktiskt slutat äta godis och chips, tycker det inte smakar gott längre...
Och sen köpte vi äkta glass på glassbaren i kungälv och jag tog bara sorbet^^ mums.


Nu är jag hemma och ska snart sätta igång med fruktsalladen^^
Och nu när jag satte på datorn så kollade jag igenom mina bilder och då märkte jag den första bilden jag tog med min systemkamera^^ Vilka tider det var, hehe. Tänk att man blivit så bra på foto ändå (och då har våran lärare Mats inte hjälpt något!)
Men nu får jag sluta skriva för ni orkar nog inte läsa mer, men ha en fortsatt trevlig dag<3


Här är min första bild någonsin med min kamera...

Inte bra tagen men ändå..
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0