därför...

Nu är det äntligen gjort!
Jag ringde polisen och berättade om stalkern och nu har dem gjort så att han aldrig kan ringa till mig igen^^
Tyckte det kändes skönt för orka bli "nerringd".

Många frågar mig varför jag aldrig ler på kort, och det är för att jag ser förjävlig ut när jag är glad..
Men bara för att ni ska få se hur ful man verkligen ser ut när jag är glad så kommer här ett foto...

 



Idag har det vart en härlig dag och jag mår helt underbart inombords!
Kände mig så glad där i några minuter att mitt hjärta dunkade nästan ur min kropp^^
Kan inte säga mer just nu...

Pga att jag bloggar så sent är för att jag och "Micke" gick till maxi efter att vi slutat och jag väntade på att mamma skulle hämta mig. När hon väl hade hämtat mig så åkte vi och handlade och sen åkte vi till apoteket. Där mötte vi Stina<3 och Viktor^^ Saknar dem ganska mycket ibland så det är skönt att se dem :)

Aja, idag händer inte så mycket, ska försöka varva ner och sen sova, var ganska trött idag så jag jobbade inte så mycket, men det får bli ändring på det!
Men nu ska jag dra mig men ha det gött alla fina<3


Nu är det inte långt kvar!
På onsdag nästa vecka så smäller det!

Kommentarer
Postat av: Frida Rosqvist

Bra gjort! Läskigt när folk ska vara så läskiga & följa efter en på ett eller annat sätt.. :x

2010-06-23 @ 00:00:10
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0