Don't!

Jag är hemma nu och asså det går inte att ha på mobilen mer :/
Funderar verkligen på att svara och säga åt honom att dra åt helvete innan jag polisanmäler honom...

Idag är det bara 9 dagar kvar!!!
Och denna dagen har varit väldigt bra förutom att jag är helt sleten och har fått burit massor med tunga saker.
Kommer få finfina muskler^^
Men jag måste säga att jag älskar mina jobbarkompisar, vi funkar så underbart ihop.
Man riktigt längtar tills att få gå till jobbet^^

Men en sak som inte är så bra är att en viss person inte ser mina känslor! Får panik inombords för när fan kommer du få veta och kommer du då lämna mig... Kärleken är rikigt hård!
So dont't leave me!

Senare kommer listan hur man ska klä sig rätt!

Här är dagens låt :)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0