Galen dag, kolla in^^

Galen dag på Liseberg!!

Jag och brorsan åkte till Liseberg idag och det var så underbart väder^^
Vi åkte nästan allt men vi var jättetrötta och det är inte lätt när man festat sönder...
Men vi åkte det som var roligt och jävlar vad folk det var, haha

Sen filmade jag när vi åkte Lisebergsbanan och det var lite jobbigt att hålla i mobilen ;)
Men det funkade ganska bra.

Sen så vann vi en kexchoklad och fan vad jag blev gla^^
Vinner typ aldrig men nu satsade jag och brorsan och hans bricka vann, så lovely^^
Vet inte om jag hinner lägga upp bröllopsbilderna idag men här är för idag :)
Love you all<3


Haha, hör hur brorsan säger "jag kommer dö" hela tiden^^


Kunde inte filma hela tiden så jag gjorde två stycken^^
Många gillar mitt cp skratt så här kommer det igen<3


Mums^^

Kommentarer
Postat av: Natalie (:

Din blogg är också riktigt fin och kul att läsa (:

Fina videoklipp :D Haha :P

Detta e en blogg jag kommer följa ;)

2010-06-27 @ 21:20:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0