Godzilla in the town! omg..

hahaha, nu har jag sett på Godzilla för första gången i mitt liv.
Alltid är man sen med något, hehe.
Antar att ca  80% har redan sett den men jag är lite sen som sagt...

Jag tyckte filmen var ganska bra och det går ju inte att hålla tillbaka tårarna när han dör!
Det är ju hemskt!
Tycker väldigt mycket om stora varelser som verkar vara från en helt annan planet och jag brukar jämt tycka att det udda är gulligt. Så när han dog där, det var tufft hehe.
Men tur att det sluta lyckligt^^

Bortsett från filmen idag så har jag inte gjort så himla mycket, har lämnat in min sista läslogg och vart ute och grillat. Det var härligt att få komma ut för jag har blivit väldigt blek! Och det är inte ok, när jag nästan var brunast i klassen!!!! Blir JÄVLIGT ARG hehe.
Men nu ska jag dra mig, tabletterna gör att jag blir väldigt trött, men ha en fortsatt trevlig kväll.


fail bild, men ah...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0