Hiss och diss + dagens

Idag har jag jobbat och är helt slut! Fick bära brädor och jag har så ont i ryggen, händerna och fötterna att jag vill bara kapa av dem, hehe.
Men man har ju dem bästa arbetskamraterna så jag borde inte klaga!
Igår var jag verkligen trött och det är jag idag oxå, men jag ska hålla mig vaken tills 9 i alla fall^^
Kommer säkert somna innan det! Är utbränd som faaaan...

Här är HISS och DISS...



Ja det var länge sen jag la upp HISS och DISS men här kommer dem två dissarna och dem två hissarna^^


Arbetskamrater och bra lön:

Hur fan skulle jag klara av mitt jobb utan dem andra sommarjobbarna??
Skulle nog ha slutat för jobbet är verkligen super tråkigt!
Skulle gärna tacka ja till att sommarjobba på MQ ^^
Men lönen är ok så man kämpar på, tycker synd om dem som har mindre än 60 i timmen...

Ed Hardy:

Ed Hardy är på tapeten och kommer hålla sig kvar i modebranchen ganska länge.
Har man ett plagg från Ed Hardy så är man på god väg till ett bra mode.
Och trycket, jag älskar det. Jättefint med dödskallar och rosor mm.
En mycket bra kobination, vill ni köpa något från Ed Hardy så har Stayhard ett stort urval.


Detta linnet för 598kr kommer från Ed Hardy och det är superfint^^


Randoms:

Folk som ringer med dolda nummer och som har opp om att man ska svara är ju bara så last year!
Är det inte omoget att lägga sig i andras privatliv dygnet runt??
Inte ens media kan hålla sig borta från en ensam liten bloggare..
Randoms är verkligen CP och kommer alltid att vara^^

Blont skägg:

Killar som är naturligt blonda brukar för det mesta ha blöa ögon, ljusa ögonbryn och ljusa hårstrån.
Det gör att skägget blir i en missfärgad blond variant...
Detta har jag sett på många killar och det är något av det fulaste som finns!
Raka er istället för blonda ska inte ha skägg!
Så fick jag sagt det oxå^^


Inte vackert!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0