HUUUH

Idag har man jobbat!
Asså shit vad jag är trött, har fått plocka ogräs hela dagen och det har inte vart lite heller :O
Men jag har helt underbara arbetskamrater och vi är redan kompisar^^
Kommer bli 3 långa men roliga veckor.

Ska ta och bara se på någon film och sedan sova, är verkligen utmattad!!
Imon ska jag plocka ogräs igen men vi börjar få kläm på det, det är bara det att det finns 3 fågelungar där vi är och deras mamma fiskmås och pappan ser på oss hela tiden och man tror hela tiden att de ska anfalla!

Aja, men btw här kommer 2 videos från Liseberg igår :D


Jag och brorsan är helt cp när vi åker Juke Box^^
(har tuggummi i käften och det ser förjävligt ut)


Jag och brorsan åker Flumride och ja, ni ser ju att vi är lite smått cp^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0