I believe..

Nu är jag klar med hemtentan men har miljoner saker kvar att göra!
Ni som trodde media var en lätt match, ni trodde fel! Jag hatar att gå på denna sunkiga linje där jag inte lär mig något annat än att skrika på lärare och bli djupt förälskad...
Aja, jag får kämpa på nu...

Btw, på Lördag kommer en lista som jag hittat som kommer besvara alla era frågor!
Hela sanningen om mig kommer komma fram och allt annat smått och gott, så missa för tusan inte det!
Säger bara att det är på tiden att jag gör det...

Aja, nu ska jag äta middag hehe^^

Och här är dagens låt, den är såå mig!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det är på tiden!! :D Det kommer kännas så skönt eddie, jag lovar.. :) when you can show the world who you really are :)

2010-06-08 @ 22:29:04
URL: http://fridahellgren.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0