it´s hard..

Hmm? Ah, nu har jag gjort matten och jag hoppas jag får G på detta nu!
Vill verkligen inte ha IG i matte B, känns lite jobbigt..

Idag har det vart lite jobbigt som ni säkert redan vet. Jag vet inte vrf men det kan ju ha och göra med att jag vet inte vad en viss person kommer tycka efter lördagen. Men jag får ta den smällen och gå vidare...
Ni är säkert helt bortkopplade nu och undrar vad fan jag pratar om men allt kommer på lördag.

Idag har det vart kasst väder och så tråkigt att man vill ju bara ta en galje runt halsen. Men jag hoppas studenterna i stockholm har fått en härlig dag^^
Och sen, kan folk sluta ringa dolda samtal till mig? Får samtal ca 5 gånger i timmen.
Och alla ni som skriver sms om vad som igentligen kommer hända på lördag, ja ni får la kika i bloggen då.
Blir så trött på folk som ska lägga sig i 100% i mitt privatliv, liksom hallå kan jag få ha det för mig själv??

Men nu ska jag se på film, vet bara inte vad men det blir nog något bra.
Ha en underbar kväll alla trogna <3


tur att jag aldrig kommer läsa matte mer!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0