Juni

Så är det äntligen juni och det betyder att om 30 dagar så är jag 18 år!
Det känns helt jävla underbart!
Jag slutar skolan den 11 så det är om 10 dagar, wuhu!
Hela sommaren ska jag försöka vara så mycket med mina kompisar och vi ska ju göra våran bok^^
Sen så kanske efter att jag jobbat klart, så kanske jag gör min egna bok.
Skriver inte mer om det just nu för det får komma lite längre fram.

På torsdag kanske jag får komma tillbaka till skolan om jag har tur.
Men det känns lite jobbigt just nu och jag vet inte hur jag ska hinna med allt.
Jag har inte kunnat gjort några läxor medans jag vart sjuk för jag har absolut inte haft orken..
Men jag hoppas inte mina betyg rasar nu :/

På måndag så ska jag till docktorn för lite koll mm.

Jag är ju inte ensam om att vara sjuk utan brorsan och mamma är oxå sjuka. Men jag ställde mig och lagade mat igår och gjorde det mysigt. Det blev väldigt lyckat måste jag säga och väldigt gott.
Pasta funkar alltid^^

Idag så är MP08a med i fältstaffeten där jag skulle springa, men så är jag ju sjuk så jag kunde inte va med.
Jag hoppas någon annan springer och jag hejar verkligen på dem.
GO MP2!!!!

Aja, nu ska jag göra frukost till borsan så ha en underbar dag alla <3


det här är juni för mig<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0