Kissie avundsjuk på Victoria...

Ja enligt Kissie (Alexandra Nilsson) så var Victorias klänning jätteful..

Men nu är det så att Victorias bröllopsklänning var en av dem snyggaste bröllopsklänningar jag någonsin sett!
Den var så vacker och så underbar att det går ju knappt att beskriva! Och den slöjan och diademet var så vackert^^
Jag kan allt om mode och detta var en klänning i sitt slag, så lovely.
Men Kissie är ju avundsjuk för att Victoria är A kändis och rik, medans Kissie är Ö kändis och fattig.
Kissie har en fitta i ansiktet med hennes äckliga läppar! Hennes bröst är fejk!
Medans Victoria är naturligt vacker och kan prata och har fin kropp.

Kissie är avundsjuk på kungafamiljen och hon skulle säkert gjort mycket för att vara i kungafamiljen.
Men det ända hon gör är att klaga på alla som är bättre än henne, men vad fan ska hon skriva om alla människor i hela världen då?? För Kissie är botten...


Victoria har verkligen gjort denna dagen underbar, hon hade ett underbart tal och har varit helt fantastisk, detsamma med Daniel. Grattis mannen^^
Jag ska också fira kärleken idag nu när det firas i hela Sverige.
Så jag måste gå, men ha det gött och tyck inte att Kissie är något bra! bye<3




Mycket vacker klänning^^

Kommentarer
Postat av: T

TJA! Bra blogg, men jag undrar en sak: hur har du fått sa att varje inlägg hamnar i en enskild "ruta"?



Kan du skicka kodmallarna och så till min epost (A)

Skulle va skitsnällt! :D

2010-06-19 @ 20:13:06
Postat av: elina

HahA NOTERADE faktiskt "Mycket vacker klänning^^"

2010-06-19 @ 20:38:01
URL: http://elinasoderholm.blogg.se/
Postat av: Amelia

fyfan va du e gay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

shit du stör mig så jävla mkt

2010-06-19 @ 21:40:22
Postat av: Anonym

ja den är vacker :)

2010-06-19 @ 23:42:17
Postat av: fucck youuu

men ah du är ju dumihuvudet -.- man är inte avundjsuk på någon för att man inte gillar den? Och alla tycker olika klänningen var ful! jävla royalist dra åt helvete!

2010-06-20 @ 01:18:31
Postat av: elin

läste igenom lite hiss & diss. Okej det är DU som är avundsjuk på alla bloggare seriöst du är sååå pinsam. Snälla titta på dig själv du är hur ful somhelst och ser minst lika gay ut som dennis gör!

2010-06-20 @ 01:21:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0