Lägga ner, är ni dumma eller??

Asså, harregud säger jag bara!

Pga av att man skriver på sin egna blogg lite saker som man kanske inte borde så hoppar fan halva sverige på en.
Liksom hallå, jag har råkat få folk att ta livet av sig eller i alla fall en... Men det var ju inte meningen...
Tycker detta är så töntigt att precis alla ska hålla på.
På lördag kommer ni få veta saker och då kommer ni fan inte längre hålla på och säga att det är töntigt av mig!

Men i alla fall så vill (några som jag inte nämner namnet på) få min blogg att läggas ner.
Harregud, kolla in Kissie!!!! Vad fan gör inte hon då?? Och hennes blogg läggs då fan inte ner.
Aldrig i hela mitt liv att någon äcklig tattare ska lägga ner min blogg! :O



Aja nu till det roliga. På bussen hem så satt det 3 studenter och sjöng. Plötsligt fick den ena ett ryck och gav ut sånghäften till alla i bussen Så vi satt och sjöng studenten sånger haha^^ Jag var på jävligt bra humör just då och fan vad folk kan sjunga falskt, hahaha.
Jag älskar verkligen att folk bara börjar göra något konstigt och att dem får med folk på det, hahaha. Så lovely^^

Men nu ska jag dra, nisse vill ha mat :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0