Love

Idag har det vart en chill dag kan man säga för vi fick inte göra så mycket jobbiga saker^^
Var lite tomt utan Lisa och Tobbe men det var rätt skönt med att det var bara vi 3 där.
Lärarna slutar ju på skolan så snart är det bara vi kvar^^

Jag och Micke fick bära saker och vi hade det roligt. Sen när vi skulle ha lunch så gick vi till Evita (en pizzeria i kungälv) Och vi hade ju bara 30 min på oss... Vi han ju inte så när vi kom tillbaka så tog vi extrarast medans Isabelle slappa^^ Den bruden asså, hur skön som helst :)
Sen så fick vi 3 slå in böcker i plast och det var ganska roligt och inte alls krävande, hoppas att vi får mer sådana jobb. Tycker igentligen inte om att bära eller tvätta skåp mm så jag vill gärna ta dem estetiska sakerna^^

Aja, nu är jag hemma och jag vet inte vad det är som har gjort det men jag har fallit in love^^
Mår helt underbart och det passar ju bra när det är kungliga bröllopet imon som jag ska följa på tv.
Det håller på i 18 timmar!!! inte själva bröllopet men det är 18 timmar på tv... Hur fan ska man orka??
Aja, men jag har i alla fall ingen tid till annat imon och på söndag så ska jag till Liseberg igen, får ju passa på när man har guldkort^^

Men nu ska jag ta fotmassage och bara ha det allmänt mysigt.
Men puss på er<3


Det här är jag idag, och nej jag har inte fallit in love med mig själv^^ hehe

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0