Nationaldagen^^

Så var det 6:e Juni igen!!!
Wuhu, det betyder att det är sommar och att jag fyller snart år.

Nationaldagen har dock aldrig firats särskilt mycket från min sida, tycker det är ganska meningslöst.
Men jag gillar att vi får visa vår vackra flagga och att alla utlänningar som säger nåt ska hålla käften!
Hatar verkligen att det klassas som rasistiskt att visa svenska flaggan, men hallå vi bor ju för faan i Sverige!

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, kanske drar ut och solar eller gör något annat.
Jag hoppas verkligen mamma har med sig den nya nationaldagstårtan, för den verkar väldigt god^^
Men jag tar tiden som den kommer idag...

Men jag hoppas ni får en underbar nationaldag idag och att det inte regnar^^
Ha det så bra, för nu ska jag dra...


Världens finaste flagga^^ (går att diskuteras)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0