nehe

Så är det lördag igen och man har inget att göra.
Och då messar Frida om att ha en grillkväll hemma hos sig.
Och asså jag hatar det stället jag bor på för det går då fan inga bussar och mamma jobbar!
Min moppe har brorsan och då sitter man ju fast.
Jag vill verkligen dit för jag har astråkigt här :/

Men men, när väl morsan svarar så hoppas jag hon kan köra^^

Annars idag så ska jag sola och bränna ryggen. Tycker att den behöver också bli lite röd^^
Och sen ska jag göra lite matte och sen ska jag ta det lungt och chilla, om det nu inte blir så att jag åker till Frida.

Men som ni ser så blir det inte så mycket tid till bloggen om jag ska till Frida eller om jag ska sola, men ikväll kommer det inlägg^^ Hoppas jag...

btw, tyckte inte Jill svenson var värdig vinnare av Talang 2010 utan den kunde gått till Daniel...
Men aja, ha det så bra^^


jag i Indien, vill gärna åka utomlands. Lämna äckliga sverige och bara ha det lungt och skönt^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0