pungråttor i senapssås...

Nu är jag hemma igen efter en lång dag på jobbet.
Börjar ju kl 8 och då får man massor med uppgifter :/
Men tur att Micke jobbar där, skön grabb det^^
Vi har inte bara jobb utan vi har ganska mycket rast och det älskar jag^^

Snart ska jag ha fotmassage och sen ska jag äta.
Kommer nog somna innan 9 idag igen... Är jävligt trött och jag blir trött av ordet trött..

Men just nu är jag lite förbannad för jag kommer inte in på facebook eller msn! PANIK!!!!
Hela mitt liv är ju där, vad ska jag göra annars, se på film?? Nee...
VILL IN PÅ FACEBOOK!!!

Ha det bra<3

Kommentarer
Postat av: lisa på jobbet!

Haha vad fin blogg du har eddi! :)

Har läst en massa nu! kramisar ses på måndag :P

2010-06-17 @ 22:03:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0