slonke barabonke

Idag har det vart jävligt varmt så till slut fick jag ge upp och gå ut och sola.
Så jag och mina underbara grannar satt och solade och hade det mysigt.
Sen kom mamma och då grillade vi och nu sitter jag och väntar på finalen av talang.
Kanske inte så jätteroligt att göra när det är student-fredag men som sagt, är ganska trött och orkar inte med att gå ut idag.
Så nu ska jag bara mysa och äta gott snacks^^

Men jag hoppas ni haft en bra dag i alla fall.
Btw som ni ser så är det inte så mycket uppdateringar eller egna bilder.
Men jag sitter ju ute hela tiden och jag tar aldrig med mig kameran (vet inte vrf men den är ju så klumpig)
Så det är själet till dålig blogg.
Men andra bloggar tar ju semester nu så ni ska inte klaga^^

Lägg märke till att jag skrev "så" ett antal gånger :/
Inte ok...

Men en sak som är bra är att körsbären på vårat träd börjar bli stora, mums^^


bild tagen idag^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0