so tired!

Jag har inte kunnat sova på hela natten!
Så jag dygnar just nu och det är riktigt hemskt!
Jag hatar att inte kunna somna på kvällarna och jag vet inte vad felet är.
Aja, jag tänkte göra några midnatt inlägg men asså vem fan läser då?? Jo ingen...

Idag så gick jag ju inte till skolan för jag skulle till doktorn.
När jag väl var i gbg sen så kollade jag runt lite efter kläder, hade ju bestämt mig för att köpa en viss t-shirt!
Men då fanns inte medium storlek så jag kunde inte köpa den!
Jag blev så arg att jag skrek högt som faan, "jävla horfitta"
Asså ibland borde jag nog tänka mig för, för det stod en gammal tant bredvid mig som blev helt förskräckt, hahaah.
Aja, sen när jag kom till doktorn så gick det bra men nu sitter jag hemma och det jag ska göra efter att jag skrivit detta inlägg är att sova! Och jag hoppas jag inte vaknar förrens imon^^

Men ha det nu gött...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0