Sommarjobbet ....

Jag har ju inte lagt upp något om just sommarjobbet.
Men jag har så mycket annat att göra^^

Första dagen vi sommarjobbade fick jag ju plocka ogräs...
Efter det fick vi göra det samma och här kommer lite bilder på det^^



Bilderna är tagna av min mobil (dålig kvalitet)
Men visst ser det bra ut^^

Sen så har vi fått städa: torka skåp, ta bort klotter, burit bänkar, stolar och bord.
Vi har fått tvätta fönster, slänga skräp och plasta in böcker.
Igår fick vi ju ta tuggummi :/

Btw, igår så satt jag själv en stund i ett öde klassrum och det var ganska kusligt för det var söndriga väggar och blåstens ljud var kusligt. Men då passade jag på med ett videoinlägg^^
 


När jag kom hem igår så fick jag prova brorsans solglasögon^^
Och dem satt riktigt nice :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0