SOMMARLOV!

FAAAN VAD GÖTT, ÄNTLIGEN!!!!!!

Det är så sjukt underbart att detta är mitt sista sommarlov någonsin!
Jag är så glad att jag håller på att spricka av glädje.
Aldrig mer matte eller engelska, aldrig mer göra tråkiga saker i skolan!
Det finns inte ord att beskriva den underbara känslan som är hos mig just nu!

Ikväll ska jag till Nanna där vi ska fira med filmkväll och ha det underbart.
Så jag ska snart bege mig till stenungsund, tänkte kolla lite i butiker innan^^

Och alla ni som ska till sommarstart, haha vilka mesar! Det är ju alkohol fritt :O Inte ok!
Har redan druckit och när jag kommer hem så blir det hej och hå med familjen får då vill jag inte va nykter^^
En underbar kväll kommer jag ha i alla fall...

Imon smäller det btw i bloggen, så missa inte det! Längsta listan någonsin!
Annars så har dagen vart bra, glömde bara busskortet i morse så jag fick ta det andra som drar massvis med pengar :/ Men men, idag får det kosta vad det kosta vill.

Men nu ska jag fixa mig så ha det gött och ha en underbar start på sommarlovet och till ni som tagit studenten, ha en härlig tid framför er^^
WUUUHU

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Riktigt skönt med sommarlov ja! :)

2010-06-12 @ 02:20:36
URL: http://mathilas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0