sorry

Ursäkta för dålig bloggning men idag har jag jobbat hela dagen.
Det jag fick göra idag var att ta bort tuggummi under bord, stolar och bänkar!
Det var så mycket att jag aldrig sett så mycket snusk i hela mitt liv! Det var inte det roligaste heller för det satt som berget och det var minst över 1000 st!

Efter detta åkte jag, brorsan och mamma till systemet för inhandling och sen åkte vi till Willys för mera inhandling.
När vi kom hem, slängde jag mig i solstolen och så grillade vi korv och hade det underbart!
Älskar mina underbara grannar och sol, en underbar kombination^^

Nu sitter jag och ska snart sova hade jag tänkt, vila upp mig för imorgon^^
Men på lördag är det bröllop så man kan inte supa hur mycket som helst :/

Aja ha det gött alla trogna, älskar er<3


Och så vill jag bara säga en sak till en viss person^^

Till dig "me"
Btw, om du nu läser detta så vill jag bara säga: Jag älskar dig men jag kan inte vara med dig när du inte ser mig!


Kärleken är jobbig under dessa tider men även mycket underbar hos vissa, har ni hittat kärleken??

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0