utbränd och svar på tal!

Jupp jag känner att jag är utbränd!
Min kropp gör motstånd och jag har så ont i ryggen, fötter och händer att jag vill bara beställa en gravsten, nu på en gång^^
Men jag har 4 jättehärliga jobbarkompisar så jag klarar mig nog...

Svar på tal:
Jag har fått jättemånga samtal från både kungälvsposten och från kompisar till randoms.
Och allt har att göra med listan som jag gav svar på.
Kungälvsposten ville veta hur det är att leva gömd bakom sig själv och hur angreppet skedde. Jag sa att jag inte ville prata med dem och jag antar att de förstod för dem har inte ringt igen.
Randoms ringer och säger att jag ljuger, men hallå eller! Skulle jag vilja ljuga om sådant här :O
Nee jag vill inte bli utsedd eller något annat men jag tycker mina läsare borde få veta sanningen och det känns jävligt skönt just nu^^
Och tack till alla kompisar som stöttar en till 100 %, tack <3

Sen kan väl alla som ringer med dolda nummer sluta med det för jag svarar aldrig på dolt nummer!
Men idag så kännde jag för att svara och då var den en kille, antagligen 08 för det lät som det. Han sa att han också ville komma ut ur garderoben och han frågade om jag åker allt på liseberg.
Jag sa till han att bara när han är redo så ska han göra det och jag tycker hans kompisar ska pusha honom^^
Och ja jag åker allt på Liseberg! Det är bara barnattraktionerna som jag inte åker^^

Aja, nu sitter jag och ska fixa lite saker och sen ska jag fanemig sova! Är så trött att jag vill sova i veckor^^
Men ha det så gött och ha det kempebra 

 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0