Vilken dag, tack alla<3

Så är man 18 och dagen har varit väldigt bra^^

Jag jobbade idag och det var väldigt chill måste jag säga, sen blev det jorgubbar med glass^^
Tyckte det var kul att alla i gruppen är sams igen :)

När vi slutade så gick vi till Oskars^^
Och där såg jag en snubbe på andra sidan gatan som höll i en kamera.
När jag väl skulle gå till bussen så följde han efter mig.
Det var lite konstigt först men sedan fattade jag att det var ett jippo.
Någon hade väl beställt en paparazzi till mig.
Folk kollade på mig som jag var en stjärna eller något för han tog ordentligt med kort.
Sen följde han med på bussen och alla på bussen glodde som satan...
Och sen följde han med till backaplan och in i alla affärer som jag gick in i.
På Dressman när jag kom in så sa en bakom kassan "Nu har vi en kändis här också"
Jag skrattade ihjäl mig hahaha, fick gå ut och självklart följde fotografen efter^^
När jag väl skulle ta bussen hem så gick han iväg och jag kunde åka ensam hem, skönt!!!
Hahaha...

Vilken dag asså, och nu har jag fått pengar, mycket pengar och på lördag ska jag fira med mina <3
Men nu ska jag ut i trädgården för att äta jordgubbar :D

Men tack till alla som har ringt och som messat Grattis... Och till alla på nätet :D
Tack till er alla<3333333

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0