Arrrgh!!!!!

Hahahah, måste säga att ni är dumma i huvet!
Jag hörde allt ni sa och fattar ni inte att polisen är efter er? patetiskt!

Att kalla mig bög, haha ja jag hörde men tror ni att jag bryr mig, hellre vara det än att vara tjuv!
Ytterbybarn tss, patetiskt!

Men ni såg ju ganska rädda ut måste jag säga och ni fattar väl nu att jag har gjort polisanmälan och att alla vet det!

Sen så skiter jag fullständigt i vad ni gör men asså, att kalla mig bög var droppen!
Hade ni inte gjort det så hade jag inte sagt till alla!
Men det visste ni ju inte, era fitthål.

Sen att ni sitter och gaddar ihop er är ju bara ännu mer patetiskt haha.
Ni kommer bli tagna och att stjäla från min familj, haha det är det sista man gör.
Ni vet att ni kommer få skadestånd och ni kommer få ett straff!
Allt det för ett ord och en stulen cross.

Hahaha tycker verkligen synd om er att ni är så dumma.

Och hallå vrf blev ni så tysta när ni såg mig, tror ni inte jag skulle ha fattat ändå?
Min bror kanske inte har så mycket hjärna men hallå ni vet inte vad jag är i stånd till haha.
Men det här kommer bli kul, rättegång, pengar och se er få straff. EN UNDERBAR DRÖM!

Ni har ju gjort så mycket fel i era liv att ni har blivit så skadade i hjärnan.
Tänk när era föräldrar får veta och när dem ser ner på er och säger:
Vi födde en kriminell idiot...

Men men, polisen i dem flesta län är ute efter er nu så om jag vore er så borde jag vara försiktig.



Nu till det roliga:

Ska inte vara med på idrotten lr matten imon :D
Är så arg att jag orkar inte med det, och jag tror jag behöver en semester fan,
Men nu ska jag chilla vidare<3
btw inga mer inlägg idag!

 

Kommentarer
Postat av: ANONYM IGEN HEE

ALLTSÅ.. VILKA ..DUMSKALLAR!!!11 hh blr så arg!! dom borde fan dööGhhh!!!!! :@@@@ jag blir sås jävkla OGAY NÄR JAG HÖR DET. ALLTSÅ O-GLAD OM DU FATTAR, H^HH... jag finns här eddie e<3<3<338L(L)(LL)(K)(K()K(K

2010-03-24 @ 11:54:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0