earth hour

ikväll så är det ju dags!
Då man släcker ner precis allt utom stearinljusen
Jag älskar den timmen för det är då man samlas i mörkret och kanske spelar lite spel och har det mysigt, något man annars inte gör ofta.
För när vi sitter där ikväll 20.30 så kommer vi förstå hur mycket vi igentligen använder elektronik och jag hoppas att många av er läsare börjar fundera över hur man kan rädda miljön.
Hur man kan bidra.

Sen så vet jag att många av er inte kommer att ta ut precis alla kontakter eller stänga av datorn.
Men jag vill bara säga att det är såna som ni som förstör miljön!

Jag tycker i alla fall att den timmen är en av dem underbaraste timmarna som finns.
För vi stannar upp jorden och räddar djur och natur.
Själv önskar jag att vi hade en sådan här timme varje månad.

För alla tänker inte på hur tex isbjörnarna har det eller hur fort vi igentligen förstör våran värld.
Därför kommer jag sitta där ikväll med ett värmeljus och ha en underbar kväll med min familj <3

Kommentarer
Postat av: Jocke

FAn, jag får ju skuldkänslor! :O Nu får du faktiskt sluta. Haha! Jorden kommer ändå gå under för eller senare ;)

2010-03-27 @ 19:03:39
URL: http://warfvinges.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0