Ghost ship <3

skräckisar ska man ju helst inte se på natten om man får mardrömmar. Något jag verkligen kan få om jag ser på ruskigt hemska filmer.
Brorsan hade laddat ner Ghost Ship och ville att vi skulle se på den på kvällen men vi såg den nu istället :)
Och asså det var tur att jag inte såg den på kvällen :p

Men om ni har sett den så vill jag bara säga att jag vill ha en sådan dotter. Så sjukt söt var hon och asså man blir ju lycklig av att se henne , hehehe :p
Men den filmen var faktiskt sjukt bra och ni som inte sett den, ni måste se den för asså det är sjukt bra gjort<3

Skräckisar in my heart<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Den är braa. :)

2010-03-15 @ 16:14:16
URL: http://mathilas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0