godmorgon :)

Asså jag vill bara säga att när man är sjuk så slösar man sjukt mycket pengar!
ni undrar säkert på vad?

1: Det är all medicin
2: Allt papper
3: mat

Ni undrar säkert vrf det står mat?
Jo man känner ju ingen smak så då kastar mn ju pengarna i sjön!
Kan ju liksom lika gärna äta kattmat :p



Till något annat:

Ni undrar säkert vrf jag inte lagt upp någon mer video?
Jag ska säga att det funkar ju inte. Vad problemet är vet jag inte, men det står bara att videon inte kan visas.
Men jag försöker att fixa det men det är inte så lätt

Kommentarer
Postat av: Jocke

Är du säker på att du har rätt format på filmen du ska ladda upp? Ladda ner en converter och testa ändra :)

2010-03-13 @ 11:31:25
URL: http://warfvinges.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0