gött :/

Så var det final igår i Let´s Dance och mattias vann!
Helt fel person vann för Claudia skulle ha vunnit :(

Men men, nu är i alla fall det slut så på fredag börjar TALANG!!!!
ÄNTLIGEN<3

Så imorse ville jag fira det på nåt sett och asså det blev ganska mycket smet över igår så jag gjorde lite våfflor.
Så mums på morgonen haha.

Nu ska jag plugga hela dagen för jag har massa prov under veckan, inte ok!
Men jag vill helst klara gymnasiet så det måste väl göras antar jag :p

Men nu ska jag kila och asså här kommer ett lite skräämande meddelande.
Jag ska kanske inte sjunga i idol :p
Tycker att det är ingen mening med det...



Jaha, nu funkar det inte att ladda upp bilder heller, det kommer bara upp 504 ...
Jävla skit, men jag får väl lägga upp dem när det funkar igen!
Ha det gött<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0