hahaha jag dööör!

Hahaha, jag har ju Brun utan sol hemma och igår så hittade jag den och då undrade brorsan vad det var för något. Då sa jag att man bli brun av den.
Men jag sa aldrig hur mycket man skulle ta, så i smyg så tog brorsan den och tog på ett tjockt lager i ansiktet!

Asså, det behövs ytterst lite för att man ska bli brun men det visste inte han så när hade haft i den ett tag så var han i skolan.
Antagligen så hade alla skrattat åt honom så när han kom in i mitt rum, så undrade jag vrf han hade kepsen framför ansiktet och då visade han!

Hahahaha, jävla blå neger!!!
Hhaahaaha, har aldrig skrattat så mycket innan :p

Så nu ska han inte gå till skolan på ett tag för han vill inte skämma ut sig hahaha

TILL ANNAT:

några av er skriver elaka saker som, "Lägg upp tjejkläder din bögjävel" mm...

Asså detta är en blogg som handlar om min vardag och inte om tjejkläder.
Visst kan jag skriva om det men det finns redan tusentals bloggar med tjej mode!
Jag vill ju helst visa Herr mode!

Men här kommer lite nytt till er tjejer :)


3398 kr så jävla snygg! och söt :)


1198 kr


948 kr


498 kr


298 kr



Har nog inte tid mer idag för att blogga, har jävligt mycket läxor att göra!
Men hoppas ni är nöjda.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0