Harrraiblublididu

Så känner jag mig idag, helt slutkörd!

Tur att vi inte har vanliga lektioner imon!
Men just det ja, JAG HAR ENG PROV!
Hatar den paddan vill bara slita henne isär och skratta!
Jag kommer ändå få IG så det spelar väl inte någon roll om jag gör detta provet?
Så jävla meningslöst!
Och inte har man någon i familjen man kan få hjälp av!
HAT


Idag måste jag då plugga bara för det och imon blir det prov och sen se en teaterföreställning.
Önskar jag kunde få en ny hjärna som är gjord för språk för detta är så jobbigt.
Men nu ska jag inte klaga :)

Aja nu blir det plugg<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men du kan väl läsa igen det sista av kursen i trean så du får godkänt i engelska B ändå?

2010-03-18 @ 16:42:29
URL: http://mathilas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0