Hit och dit och tillbaka

Har sökt jättemånga sommarjobb och nu får jag bara vänta och se om jag kan få något.
Det är ju jättesvårt att få sommarjobb men har man turen med sig så ska det nog gå bra.
Jag vill helst ha ett sommarjobb där man kan få vara utomhus. Liksom få sol i ansiktet :)

Så det sommarjobbet jag kanske får är på ett "läger" för barn.
Barn älskar mig så det ska säkert gu hur fint som helst.

Men om jag inte får något så kommer jag inte deppa.
Då kan jag ligga utomhus i trädgården hela sommaren och sen se ut som sot
haha.

Och om jag får sommarjobb så kommer jag ju självklart blogga men inte så mycket. För på sommaren så vill jag bara ligga utomhus och läsa en bok, dricka paraply drinkar och bli brun.

Men har ni hittat sommarjobb?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jobb i Sthlm. Får 28 000 på en månad... svart ;D

2010-03-01 @ 17:29:19
URL: http://warfvinges.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0