Ingen skola imon <3

Känner mig inte tillräckligt bra för att gå till skolan imon.
Så jag ska vara hemma och se på film.

Har ju nyss sett på Halvblodsprinsen och vrf gråter jag alltid när Dumbledore dör? Och när Fenixfågeln sjunger?
Jag måste säga att jag älskar ju äventyrs musik.
Och Enya är grym på att sjunga det och därför är hon en av mina favoritartister.

Men en låt som jag verkligen älskar är
Into thw West
Den är i slutet av den tredje delen av Sagan om ringen.
Den är så vacker att man vill ja bara dö för att få komma till en drömvärld, hehe

Det finns dock inte en ända video på youtube som har denna låten i bra ljud!
Så den här är det närmaste bästa man kan hitta, men refrängen låter lite knackig och det skär sig lite.
Men den är ju inte så i filmen :)

Älskar ni Äventyrsfilm?? Som musik från, sagan om ringen, harry potter mm?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Älskar filmmusik över huvudtaget, men speciellt äventyrsmusik är bra. :) Och Enya... SJUKT BRA! <3 :)

2010-03-14 @ 21:20:21
URL: http://warfvinges.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0