Kalas :)

Idag ska lilla jag och familjen på kalas.
Vi ska till mina kusiner Anna och Kalle.
Känns som att det var igår vi var hos dem sist men antagligen inte.
Så det kommer väl säkert mycket människor, bara kul :)
Och det är alltid god mat där så idag kommer jag bli mätt, haha.

Btw, har glömt och skriva om Nisses födelsedag.
Det var den 13 mars, och jag fattar inte hur jag kunde glömma av det och skriva det i bloggen. Men men.
Han fick sin tårta med kräftor mm.

Men nu ska jag gå och fixa i ordning mig och jag vet inte om jag tar med kameran för inga vill ju vara med på kort ändå :p

Men ha en bra Lördag alla söta läsare<3


barnslig bild för kusinerna är ju inte under 10 år!
hahaha men den var söt ^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0