kass dag!!!

idag har det vart en kass dag, jag kunde inte fixa håret för det regnade ute, kunde inte ha på mig dem kläderna jag ville ha :(

Sen så var den första lektionen meningslös, jag gjorde en tablettask.
Liksom sånt gör man på dagis, så jävla barnsligt!
Liksom ge oss utmaningar och inte nåt trams.

Sen så åt jag och lina för vi orkade inte mer och sen så kände jag mig dålig så jag åkte hem.
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, haha. Är faktiskt väldigt trött.
Men idag kommer ju Andra Avenyn så det får inte missas<3

Imon ska jag på kalas, mormor fyller år så släkten kommer dit. Kommer nog bli kul och min moster och mamma ska laga maten och dem jobbar ju med mat så det kommer bli jättegott<3

Btw kollade runt lite efter bilder till bloggen, något man kan leta efter i timmar.
Mycket jobb med en blogg :/ (men kul)

Hittade ett armband av plast och ..... Insekter!

Armbandet har ett utrymme i sig där skaparna lägger i larver.
Dem kryper sedan runt i det armbandet tills dem dör.
Liskom jag skulle aldrig köpa det och det är ju vidrigt.
Sen så vem vill gå runt med döda larver i sitt armband?
Nu liknar detta in ett armband för mig utan något stört skräp!
Detta är ju oxå djurplågeri!
Vad tycker ni^^





  

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0