lite musik då kanske?

På lördag så är det ju FINAL av melodifestivalen.
Jag vill ju inte vara dålig på att veta vem som kommer vinna.
Så jag har kollat runt lite och fått lite källor att juryns röster kommer falla på




Slälvklart är det ju inte än men det lutar mot att Jöback kommer vinna.
Men jag kan fårstå det för det är en vanlig svensk final låt. Och den kan säkert ta sig förbi kvalet som jag tror många har glömt av. Och så kommer vi säkert plats 14 i Finalen.
Det är min tippning om vi skickar juryns favo.

Här kommer ett bra tips, ska ni göra slut med någon gör det utomhus när det regnar.
För då märker den andra inte att du gråter ^^
Eller så kan ni lyssna på den här låten



Mimmi Sandén - Tears in the rain

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0