mysdag

Idag har det varit en perfekt dag förutom IG på idrottsprovet :(

Men men, det tar jag igen efter lovet<3

Men idag har det varit perfekt väder och jag, frida och nanna satte oss på en bänk vid maxi och hade det gött.
Älskar när man kan sitta ute och sola, så jag älskade varje minut<3

Idag fick jag även skuts av mamma och det var gött för jag hatar att åka buss med äckliga fetton och handikappade blattar.
Liksom åker man buss så sitter man ju still och håller käften!!!
Hahahaha

Men nu ska jag fixa lite stuff och äta.
Men ha det gött alla söta<3


Tagen när jag skulle till Danmark för andra gången med klassen.
Jag tror eller rättare sagt vet att jag har lite danskt blod i mig<3
Danmark<3333

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0