OMG det måste bli så!



Det var en riktig chocknyhet i förra veckan när det avslöjades att Tobey Maguire inte ska spela Spindelmannen i nästa film. Men nu har vi fått reda på att ingen mindre än High School Musical-stjärnan Zac Efron tar över. Det blir alltså en helt ny look för nästa upplaga av Spindelmannen. Vi har även hört rykten om att Zacs flickvän Vanessa Hudgens ska ta över Kirsten Dunsts roll, kan det verkligen stämma? Vad tror du, är Zac rätt person att ersätta Tobey? (Källa: OK!)


Det är ju hur bra som helst!
Zac Efron är ju min stora idol så jag kommer verkligen älska filmen om det blir han!


Mer Zac:

Zac Efron har tagit stilen som jag använder.
Mössa och luvtröja.
Men det är inget fel utan det är ju hur snyggt som helst.
Fattar inte vrf alla tycker det är fult, men nu finns det ju bevis att t.o.m kändisar har det.

Kommentarer
Postat av: frida

lilla eddie, även om kändisar har det betyder det inte att det är snyggt...

2010-03-07 @ 11:28:41
URL: http://fridahellgren.blogg.se/
Postat av: Kristian

Nej, jag håller verkligen med Frida.

Det är inte snyggt för att en ful kändis använder det.

2010-03-07 @ 20:41:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0