ONSDAG!

Så var det onsdag igen och när jag vaknade imorse så ville jag inte till skolan, men vad gör man inte :p
Jag behöver ju lite hyvsade betyg så jag gick :/
Och det var ju ganska kul idag bortsett från engelskan då vi hade prov :(
Och det kan jag säga gick åt helvete hahahaha ^^

Sen så var det hemåt och Nanna skulle till gbg oxå så vi tog samma buss.
Och när vi väntade på att min buss skulle komma så gick vi in på UR och Penn där Nanna hittade ett fint halsband :)

Nu är jag hemma i alla fall och jag ska nog ta och sova, jag är verkligen trött.
Och lugn, jag kommer inte missa ANDRA AVENYN!
Harregud, aldrig i livet jag skulle kunna missa det ^^

Men det var väl lite om min dag och btw ni som undrar hur jag kunde gå idag.
Jag vaknade och hade ont och det har jag än, men jag fick ett samtal från läkaren att det kan ha varit ett ben i kroppen som "satt" sig lite fel. Men det verkar inte göra det längre, men jag har ont som sagt men det kommer gå över<3


me looki

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0