små händer = not good!

Hahaha idag när jag åkte hem så satt det en kille framför mig.
Han var verkligen intresserad av mode och shit asså vilka märken han bar!
Han hade även det där perfekta ansiktet som alla tjejer gillar.
Brunt hår och klarblåa ögon.
Liksom jag var så avundsjuk att jag höll på att dö!!!

Men sen så tog han upp sina händer och då så såg jag att han hade dem mista händerna ever!
Dem var till och med mindre än Fridas!
Liksom inte ok!

För ni alla vet att ju större händer desso större paket, haha
Och då började jag asgarva så han vände sig om och såg lite sur ut då jag fortsatte att skratta :)

Det var det bästa som hänt idag^^

Men nu ska jag plugga idrottsteori för imon har jag prov och jag har lovat att jag inte ska sitta mer vid datorn idag så vi hörs imon igen<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0