so bored!

Asså förlåt för dålig uppdatering men asså jag håller på med läxor!
Hela dagen har jag suttit och försökt få in matten i skallen men det går ju bara inte!
Sen så pluggar jag sönder på idrottsteori men det går åt helvete det med :(

Jag vill va ett mvg barn nu!
Men aja, snart ska jag lägga av för jag får ändå inte in det i skallen så jag ska titta på tv istället.
Men jag har inte så mycket att skriva om idag men tack för att ni kollar bloggen<3

Men nu måste jag fortsätta, men ha en trevlig dag alla söta läsare, you make my day<3

Det här är jag idag

Kommentarer
Postat av: Jocke

Testa att spela in din röst när du läser läxorna eller pluggar inför ett prov. Så sitter du och lyssnar på det hela tiden och lyssnar när du ska sova. Till slut borde man bli så hjärntvättad att man kan ALLT. Haha! :)

2010-03-28 @ 21:26:38
URL: http://warfvinges.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0