Vilken härlig dag :(

Har haft hög stress idag och det är ju inte bra.
Sen så har jag inte mått så bra utan har haft så mycket tankar på hjärnan att den exploderar snart :(

Men mina underbara vänner gör livet lättare<3

Idag så ska familjen fira våffeldagen som igentligen var igår, men då hade vi inte ett våffeljärn men det har mamma köpt idag. Så lovely!
Älskar våfflor så jag ska äta ihjäl mig.
Och så ska mamma köpa pizza<3


Här kommer i alla fall 5 roliga bildesigner, men dem är ju gulliga<3
cya alla läsare<3





Kommentarer
Postat av: Alex

Hahah, shit vilka fula bilar!

Men den gula vad söt ;)

2010-03-26 @ 18:29:19
Postat av: Jocke

Seriöst, den första bilen, Fiat Multipla, är fan den fulaste bilen som finns!!!

2010-03-26 @ 20:31:15
URL: http://warfvinges.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0