VILKEN JÄVLA DAG!

Läs detta! Skolan tar död på mig!
Asså jag menar det. Jag har så jävla ont i kroppen just nu och i knät!
Jag kan inte ens gå just nu och jag menar det.

Idag hade jag mats, ingen bra start av dagen. Det blev sen värre med idrott där jag skrapade upp knät och jag kände mig yr.
Efter det var det matte, inget bra!
Och sen så var det elevtid och sen bild och jag hade så ont att jag orkade inte måla.

Sen så gick jag tidigare bara för att jag ville hem!
Men när jag kom till backaplan så kollade jag runt i butiker och så mötte jag upp mamma och brorsan.
Jag köppte en t-shirt, så jävla snygg!
brillor och hörlurar ^^

Nu ligger jag i sängen och bara försöker dempa smärtan!


100 kr


200 kr


400 kr


Ha det gött <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0